Saturday, February 5, 2011

sound of the heart..

argh. semakin hari semakin seksa aku dibuatnya. kenapa boleh timbul pulak perasaan ini. aku tak paham betol lah. please lah weh. please. please go away. i hate this feeling. hari2 aku terpaksa berhadapan dengan perasaan yang tak sepatutnya ada dalam hati aku ini. i can't feel anything. there's nobody. silent. shhhhh. what am i doing all the day???? there's nothing. pathetic. shhhh,,, dup dap dup dap dup dap.. gosh!! it keep calling me again n again. I dont really get it. aku terase kesunyian yang teramat. kenapa? kenapa? apa salah aku? adakah disebabkan peristiwa dahulu? hmm. andai dapat aku undurkan masa. akan aku ubah segalanya. aku tak mahu benda itu berulang. cukuplah dengan apa yang telah terjadi. hari2 aku dihabiskan dengan meratapi kesedihan. disebalik kesedihan inilah telah mendorong aku membuat lagu2. lagu2 yg bermakna buat diriku. semuanya jelas. tidak mungkin hati yang setia ini menipu. cuma perasaan hati manusia2 yangg lain tidak mampu menafsirnya. semuanya berbeza. susah dijangka. erm. di sini aku ingin berkongsi lirik laguku. insyaAllah. jika ada kesampaian, aku akan record lagu2 aku di studio. hmm. dengarkanlah luahan dari hatiku.




lirik : ijat poyo@ijat n the skyler
tajuk : Kembali



Ku cuba meredakan perasaan hatiku

Biar tenang jiwaku

Dari bayangan wajahmu...


Ku cuba melupakan kenangan kita berdua

Biar luput semuanya

Kisah kita bersama.. selamanya…


Jiwaku meronta

Betapa sakitnya hatiku...


Hatiku tersiksa

Bagai ditusuk panahmu...


( chorus ) *

Kembalilah oh sayang..

Maafkanlah aku

Andai ada silapnya tutur kata dariku….


Kembalilah oh sayang...

Kepada diriku

Akan ku terimamu seadanya kamu.. sayangku...


kau pergi kau pergi

tanpa sepatah pun kata

kau pergi kau pergi

meninggalkan hati terluka..


Kembalilah oh sayang..

Maafkanlah aku

Andai ada silapnya tutur kata dariku...


Kembalilah oh sayang...

Kepada diriku

Akan ku terimamu seadanya kamu... sayangku...


( ulang chorus )


kini aku mencari pengganti dirimu..

agar lena tidur malamku,, pintaku….





ini lagu yang ke berapa entah aku cipta.

aka pon tak ingat. lirik2 lagu lain akan aku post di lain hari.

maaf andainya ada kesalahan kata or apa2.

aku tak pandai sangat update blog.

just wait n see my improvement.. ;)

thanx kepada u all yg sudi bace blog saye.. adios~~~

No comments:

Post a Comment