Tuesday, March 1, 2011

nak sesuatu? kene usaha lebih la. baru boleh capai

lappy DELL *tak tahu name sebenar





nikon d3100




santa cruz H-13



yamaha keyboard




hye followers?? huhu. n hye juge kepada stalkers2. hehe. aku tahu pun kamu semua sedang melihat lihat aku punya blog pada waktu ini. terima kasih lah kerana sudi membaca blog aku yang tidak seberapa ini. dah selesai tengok gambar?? okay sekarang ni aku nak cerita dekat u all semua. baca jangan tak baca. haha.blog kali ini aku khususkan kepada raja mohd adib. dia adalah tuan punya gitar yang aku pinjam seminggu yang lepas.buat pengetahuan awak2 semua. aku ni baru nak balajar main gitar . nak beli gitar sendiri tapi RM tengah tiada. huhu. aku hanyalah penganggur terhormat pada masa kini. aku mahu kerja tapi tidak kesampaian kerana aku terpaksa menjadi babysitter buat sementara waktu. aku kena jaga adik aku yang kecil itu, dia nak masuk 5 tahun pada tahun ini. adik2 aku semua perempuan. aku je anak sulung. lelaki seorang. haha kesian.


kalau u all nak tahu. adik aku yang last sekali ni cumel tau, macam abang dia lah. haha. perasan lebih. ehem2. selain itu, aku juga terpaksa menjemur pakaian, menyediakan makanan untuk adik2 aku yang mahu pergi ke sekolah dan kerja2 rumah yang lain. rajin tak aku? haha. aku terpaksa. aku dipaksa. mengapa?? kenapa?? mengapa ini semua harus berlaku?? *lagu cinta 3 segi.. ayoyo. aku nak kerja, aku nak duit banyak2. aku nak beli GITAR. aku nak beli KEYBOARD. aku nak beli CAMERA DSLR, aku nak beli LAPTOP sendiri. aku nak beli BAJU dan SELUAR baru. semua aku nak beli. tapi yg paling penting aku nak beli LAPTOP dan CAMERA DSLR. my own property. tiada siapa boleh menggunakannya. aku kedekut. haha.

haih. nampaknya hajat aku tak kesampaian buat masa sekarang ini. tapi sekarang ini aku lebih berusaha mempraktikkan suara aku. aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada kawan2 aku yang telah banyak menolong aku especially fiq lipas hensem. dia banyak membantu aku dalam industri ni. banyak pengalaman yang telah aku dapat bersama dengan dia. hehe. sampai sekarang aku ingat lagi ayat dia. "kau kene berusaha jat. dulu aku pon macam kau. banyak cabaran dan dugaan. yang penting kau tak boleh putus asa. semua orang start dari zero. " huhu. itulah salah satu kata2 yang fiq nasihatkan dekat aku. be strong ijat. yeahhhh. i know i can do this. keep it up~

1 comment:

  1. gud bro la u niey..
    untg sape dapt..haha
    btw,wish u got all ur dream things k..

    ReplyDelete