Tuesday, March 1, 2011

I NEED SOMEBODY TO LOVE


yeah. today. aku nak cerita tentang perasaan aku. sudah tiba masanya aku nak luahkan segala-galanya. i just need somebody to love. nampak desperated sangat ke? huhu. aku tak tahu apa yang bermain dalam pemikiran aku. hati dan perasaan aku susah nak di duga. kejap yang itu kejap yang ini. haih. ape punya jenis lelaki lah aku nie kan. hmm. tape. sekarang ni aku nak cari girl yang berkenaan. berikut adalah ciri-ciri girl yang dikehendaki oleh aku.




  1. berfikiran matang.

  2. manja.

  3. bijak menyelesaikan masalah.

  4. tak banyak ikut hati dan perasaan.

  5. berfikir sebelum membuat keputusan.

  6. terima seadanya.

  7. non matearilistic.

  8. cantik.

  9. nampak manis bila dipandang.

  10. romantik.

  11. setia.

  12. jujur.

  13. dapat mencairkan aku dengan nada suaranya.

  14. sopan dan tidak menggunakan kata-kata yang tuttt.

  15. lemah lembut.

  16. senang di pujuk.

  17. gigi tidak kuning.

  18. make up tidak tebal kerana natural face lagi nampak rawrr. haha

  19. sembahyang cukup kerana nanti dia akan selalu tanya aku sudah sembahyang ke belum. haha

  20. tidak tinggi dari aku
  21. banyak bercakap sebab aku pon sama. suka bercerita cerita.


sebenarnya bukan semua ciri2 ini perlu ada dekat perempuan yang aku kehendaki tu. at least ada jugalah. hmm. aku memang memilih dalam mencari pasangan. aku bukannya nak kata aku ni apa apa lah kan. bajet lah ape lah etc2. tapi hakikatnya memang aku setia bila bercinta. aku
just nak korang semua tahu apa yang aku inginkan dalam kehidupan aku ini. bukannya senang aku nak jatuh cinta. aku tak nak nanti aku tersalah pilih. aku memang pantang bila nampak girl yang cantik, yang cute dan semua ciri2 yg aku senaraikan tadilah. biarlah korang nak kata aku ni apa. dahulu, adakalanya aku sombong dan bongkak tapi aku semakin dewasa, fikiran aku semakin matang dan peristiwa2 yang telah terjadi dekat aku telah membuat aku berfikir dengan sebaik baiknya sebelum membuat sesuatu perkara. ada masanya aku ni memperbodohkan diri aku sendiri tanpa aku sedari. aku akan elakkan bende itu supaya tidak akan berulang lagi. cukuplah dengan apa yang telah terjadi pada waktu itu. di sini aku ingin pohon kemaafan dari semua orang yang telah aku sakiti pada masa dahulu.


I JUST NEED SOMEBODY TO LOVE

No comments:

Post a Comment