Monday, March 7, 2011

woot woot.. ape tu??

BarleeNcoffee



woot woot.. huhu. kau dah kenapa ijat?? haha. sewel dah. eh. ade pembaca lah. u all semua tengok gambar ape tu? gambar ni kaburkan kan? huhu. mintak maaf banyak2 lak k. masa ini tiada siapa pon bawa camera. ni pon guna camera phone. kalau u all nak tahu la kan kan. hari ahad bersamaan dengan 6.7.2011 . kawan2 saya iaitu fiq lipas hensem dan freddy kay telah membuat performance tepat pukul 9 malam di CAFE Dsutra taman melawati. rugi lah u all tak datang. suara dia orang memang....... fuhh tak terkata lah aku. tapi kalau u all nak dengar suara dia orang yang live lain kali bolehlah selalu follow perkembangan dia orang dekat facebook. search je nama yang aku tulis ni.


ehem2. blog yang aku update kali ni aku khususkan kepada fiq lipas hensem dengan freddy kay dan kawan2 kite orang yang support mereka berdua ni. sorry lah gambar die orang tiada. lain kali aku snap dan letak kat dalam post yang lain k. aku memang berbangga sebab dapat berkenalan dengan mereka semua. mereka semua memang kawan2 yang terbaik lah. ada yang sanggup datang dari jauh kasi support. bagus kan dia orang. okay aku akan list nama2 dia orang yang datang. * nama berdasarkan dalam facebook


  • ijat poyo
  • didie casablanca
  • azreen ali
  • nurul shahira anuar
  • zizaty lah
  • shah avengeance
  • zachasfa avengeance



haa. itulah dia nama2 yang telah memberi support kepada freddy kay dan fiq lipas hensem. kite orang memang happy la time tu. pada masa yang sama juga ada artis2 yang telah mengunjungi kedai itu. yang aku ingat sorang je. nama dia Aesar mustafa. beliau ni adalah singer, actor, composer, choreographer dan creative consultant. maybe korang tak kenal sangat kot dia ni. dia ni sempat cover lagu anuar zain-keabadian cinta. besh juga la suara dia.


selepas itu, aku telah diberi kesempatan oleh fiq lipas hensem untuk perform satu lagu. aku tak tahu nak cover lagu ape. nervous gila kot. then aku decide untuk nyanyi lagu ciptaan aku ~KEMBALI~ . dekat atas ni lah gambar aku dengan partner aku, didie casablanca. buat sementara waktu ni kite orang guna nama BarleeNcoffee. okay tak nama ni? okay kot. haha. tapi ape ape pun aku telah dapat pengalaman yang bermakna bersama dengan die orang semua ni. memang terbaik la. aku harap dapat memperbaiki lagi kelemahan yang ada dalam diri aku ni. aku still mentah. mat saleh kata amatur. huhu. thats all, banyak lagi nak cerita tapi malas la nak taip panjang2. bye2 semua~

No comments:

Post a Comment